Ještě jsem pořád tady 2019
Viktor Sheen & Renne Dang - Mladí a Opilí
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
Škodovka ti roste do krasy,nádhera

ŠKODA 120 GLS 24.06.12 13:17:00 napsal: 
v otackach hej,ale v spotrebe......:-)
-> ŠKODA 120 GLS: ale kdybys videl kde ma max tak to dal ani netocis. Ovsem ten obrazek samozrejme vystihuje vyhodu benzinu
-> Dušan: Vrba má tuším 265 "chovanec" a točí do 6500rpm
-> bibendum30: -> Dušan: -> suri:

to pokracovani je tak pro vacky 280+ samozrejme ze i mensi dokazou pres 5, ale jak

-> Dušan: a poriadny benzín skoro tiež :D
ta fotka je fajn, ale seriova 120ka tam konci taky

Nic ve zlém, jen by mě zajímalo, kolikrát ještě toto auto resp. jeho karta změní název

Jinak auto pěkné
-> novomi: testovalo se u garáže, tak jsem to opomenul

Fotky pěkný, ale co ta nezacvaknutá přední kapota

-> ŠKODA 120 GLS: 
-> J3STER: mluv za sebe

-> dakar.cz: .....šel na pár piv, bylo jich víc......(Katapult)

-> ŠKODA 120 GLS: když jdeš kalit,tak pozor,ať se moc neopiješ z těch grepových piv
